zaterdag 9 mei 2009

Afhalen, uitpakken en zitje

Het is 4u30 in de morgen als ik vertrek. Ik heb een ritje van bijna 3 uur voor de boeg naar Dronten in Nederland.Gelukkig is het zaterdag en alles verloopt dan ook vlekkeloos. Om tien voor acht ben ik bij Alligt. Leo bied me een kop koffie aan en na een babbeltje over de nieuwe A6 worden er 3 dozen ingeladen.
Het is 20 na acht als ik de terugreis aanvang en om kwart na elf sta ik terug thuis.



Bij het uitpakken van de dozen valt het op dat alles netjes ingepakt zit , hier is werk ingestoken.






Bon, tijd op maar eens iets te gaan doen. Zoals iedereen die een ALLEWEDER zelf bouwt, begin ook ik met het zitje. Eerst probeer ik het zonder spanklemmen, maar dat geef ik snel op. De basisplaat van het zitje moet al direct in de vorm van de rug geplooid worden.






De poprivetten vliegen me om de oren, de pneumatische rivettentang is een gerief. Je kan tegelijk kracht uitoefenen op de rivet en tegelijk ze aantrekken.

Het eerste werkstukje is klaar.





Urenteller : 2 (nog een 70 tal te gaan)

1 opmerking:

  1. owww... vcol!!! je moet hem zelf nekaar zetten nog... dagt dat je hen kand en klaar ging op halen joh, nou veel succes joh:P

    gr marcel,

    BeantwoordenVerwijderen